Sivut

18. marraskuuta 2012

Weekend and party

Perjantai meni väsyneissä tunnelmissa, torstaina oli abiklubi ja kotouduin vasta viiden jälkeen aamulla.
Niin, ja olihan meillä kouluakin perjantaina. Oli siis aikamoinen olo pienen krapulan ja 3 tunnin unien kanssa, huhheijaa! Perjantaina siis, 3 tunnin päikkärit ja koti-ilta.

Lauantaina, eilen, oli mun pikkusiskon synttärit ja illemmalla mun luokse tuli muutama kaveri alottelemaan, ja lähdettiin juhliin. Itse olin kylläkin kuski, torstain bileistä kun oli vielä niin paha maku suussa;) Mutta mukavaa silti oli. Tämä aamu menikin sitten nukkuessa ja makoillessa, käytiin kullan kanssa hakemassa myös herkkuja kaupasta ja ollaan katseltu How I met your mother-sarjaa koneelta.

..Ja nyt mua masentaa. Keskiviikkona alkaa koeviikko, huomenna joudun olemaan koulussa 8-19...Plääh hei oikeesti. Voisin vaan kaivautua peiton alle ja nukkua torstaihin asti. Sitä paitsi, ensimmäinen koe on historia, ja olen ollut hyvinhyvinhyvin laiska, joten paljon luettavaa edessä. Mutta koska huomenna ei ehdi, tiistaina pitäisi olla ahkera. Ja tänään, mutta en jaksa...

Valitusvirttä, ajatustenjuoksua. No, hyvä vaan, että saan purettua näitä asioita tänne..

Ja onhan niitä mukaviakin uutisia. Torstaina illalla käy matkani Kajaaniin, Suomen lukiolaisten liiton liittokokoukseen, siellä menee siis koko viikonloppu, jännittävää!

Sain myöskin kutsun Itsenäisyyspäivän juhliin Helsinkiin, sekin on kolmen päivän reissu.
Miten mahtavaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)