Sivut

4. joulukuuta 2012

Itsenäisyyspäivä ja Helsinki

Apua, apua, apua...

Mun pitää pitää huomenna itsenäisyyspäivän puhe koululla, parin sadan ihmisen edessä. Mua jännittää ihan hirveesti, ja suoraan sanottuna toi puhe mitä mä olen väsännyt eilisestä, on ihan surkea. Se on niin tylsä ja itsestäänselvä. Nolottaa mennä puhumaan tollasta kakkaa ja änkyttämään niiden kaikkien silmäparien eteen. Mua stressaa ihan hirveesti, ja olen kauhean huono puhumaan. Ja keksimään mitä sanon. Tekis mieli vaan pyyhkiä koko puhe ja keksiä uusi, mutta mistä mä sellasen repäsen kun puhe pitää pitää huomenna ja olis myös mukava osata se niin hyvin, ettei tarttis suoraan paperilta lukea...
Paniikki, paniiikki... Voi herran jestas...

Toinen asia, mitä mut piti tulla kertomaan tänne on se, missä vietän itsenäisyyspäiväni. Helsingissä!
En ole edes aivan varma mikä tää juttu on, heh, mutta joku osakunta tai joku, järjestää itsenäisyyspäivän juhlat torstaina, tarjoaa majoituksen kahdeksi yöksi ja ohjelmassa on vissiin lipunnosto, soihtujen sytytys, cocktailtilaisuus, päivällinen ja sellasta. Ihan mukavaa, tosiaan..

Mutta mua edelleen stressaa toi huominen puhe.. Ei ajatus edes kulje..


weheartit
Aa448e19f7d0f418cc1d66848c859f56_568_large

Tumblr_meiix5r8c51rm27yao1_500_large

91127592431713443_qsz4qk7y_c_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)