Sivut

21. tammikuuta 2012

Saturday

Hmm, ilmoituksia.

-En päässyt inssistä läpi (syytän tarkastajaa), uusi yritys (onnistuminen) keskiviikkona
-Söin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni sushia, ja olen positiivisesti yllättynyt, paitsi, unohdin ottaa kuvan siitä
-Puntarin lukema laskee ja tänään otan alkomahoolia, joten päätin, että syön vähän
-Oppilaskunnan hallituksen toimet on alkanut tohinalla, minusta tuli yksi kolmesta kioskivastaavasta (ja mulla on ihan oma avain sinne), sekä TaJu:n (tapahtumien ja juhlien) puheenjohtaja!
-En ole vieläkään saanut otettua itseäni niskasta kiinni ja lähtemään lenkille.
-Mulla on tatuointihimo

Ja alapuolella minun ja kaverini (S:n pikkusisko) cappuccinot. Tämä kahvila voitti muuten jonkun kilpailunkin! (ainoa miinus, että nyt hinnat kallistuu) Tässä linkkiä sivuille:kultagruppo-cafe-salille

Eikös näytäkin ihanilta!


Mulla olis niiin paljon vaatteita, mitäen ole esitellyt blogissa, muttakun, laiskuus, väsymys sun muu painaa päälle. Koeviikkokin alkaa jo ensi viikolla, herranjestas. Tänään tesmailen uutta bilemekkoa, mennään varmaan alottelemaan eka kaverin kämpille, ja siitä sitten tohon naapurikaupunkiin (50km) varmaan baareilemaan;) Ja syynä siis se, että täällä kaikki jo tuntevat toisensa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)