Sivut

18. toukokuuta 2012

Perjantai

Mä olin melko ahkera eilen, kävin ne mummun laatikot purkamassa ja tein ruotsia jonkin verran. Espanja vähän jäi, mutta voisin tehdä sen tässä aamupäivällä. Jos jaksan, teen huomenna matematiikkaa ja sunnuntaina luen yhteiskuntaoppia.
Mä bongasin yks päivä alennuksesta neljän euron harmaat pitsilegginsit, mutta en ostanut, jäi vähän
kaivelemaan, ja mietin, jos tänään hakisin ne ennen kun näen sen mun kaverin ja lähden sinne bilepaikalle availemaan ovet ja laittamaan paikkaa kuntoon. Voisin niihin pitsileggareihin yhdistää mustat korkkarit ja mustan paidan. Harmi vaan et mulla on vaan yksi musta yläosa, mikä vois kelvata. Pitää ilmeisesti lähteä metsästämään niitäkin!
Nyt hörpin kaakaota ja katson Iholla, hyvää viikonloppua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)