Sivut

28. toukokuuta 2012

Uno, dos, tres... Eiku hetkonen... Uno, due, tre

Lähtö lähenee, perjantai hääämöttää jo aivan silmien edessä. Kuitenkin on paaaljon paljon
tehtävää. Tänään onneksi sain aikaiseksi jo vietyä rahat tilille, niin ei pankissa enää tarttee käydä.
Mut edessä on vielä englannin ja ruotsin suulliset kokeet ja talousmatikan kauhee koe. Keskiviikkona ensin lääkäri ja perään ehk.neuv, kun minipillerit loppuu, pitihän nuokin jättää ihan viimetinkaan. Kokeidenpalautukset torstaina ja perjantaina. Ja tietenkin matkalaukun pakkaaminen. Mä eilen jo alotin pakkaamisen, mutta luulen, että vasta torstaina mä sitte loppuje lopuksi kaikki sinne laitan, koska monia asioita tartteen vielä näiden neljän päivän aikana. Voi että kun mua jännittää! Pakkaaminenkin on niiin kivaa, harmi vaan et 2,5kk pitäis saada mahtumaan reiluun 20 kiloon... Ja mulla on ongelma, mulla ei ole läppärille sellaista kantolaukkua, ja mietin, mihin pussiin mä tämän otan. Vissiin saa ottaa silti koneeseen laukun lisäksi. Kääk! No, nyt mä intoilen tässä ja datailen varmaan jonkin aikaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)