Sivut

26. elokuuta 2011

Hello, is it me you're looking for?

Rauhallista iltamusiikkia(::


Mm, mistäs aloittaisin. 
Koulusta. Joten siis, aamulla oli yksi tunti, kuvaamantaitoa, rentoa ja mukavaa, englannin kielellä opetettuna. Tunnin jälkeen ryntäsin kotiin kultani luo, joka oli jo odottamassa minua oven takana. Makoiltiin, söpöiltiin, juteltiin, taisinpa jopa kiukutella ennen rentoutumista. En tajua mikä mulla onnn. Joku asennevika, ehkäpä. Kiukuttelen ja olen huonotuulinen tosi usein. Noh, se menee ohi eikä kestä koko päivää, mutta vaivaa silti minua, ja muita läheisiä ihmisiä.
:(
-> takas kouluun kello 11.15, syömään, ah nam, ruokaa, ja sitten ylitylsä historian tunti, jolla suunnittelin ensi viikkoa. Vaikeaa kun ei tiedä minä päivinä töitä, olettaisin että ti,ke ja la aamu. Joten näiden lisäksi sitten autokoulu, rakas, J, I, ja kuntoilu pitäisi mahduttaa viikkoon, sekä la-su Poriin mummun luokse meno, onneksi pääsen sinne rakkaan kanssa. 
Välitunnin olin taas yli-iloinen ja matikan tunnin jälkeen lähdin sokerointiin(auts) ja Lidliin. 
Kulta odotti kotona, ruoan laittoa, raaastavat matikan läksyt, joiden aikana tirautin useammat kyyneleet sekä pikkuveljen vahtimista. Tämän jälkeen painavine laukkuineen lähdimme tallustelemaan bussipysäkille, ja täällä sitä ollaan, "toisessa kodissa":)

Onkohan mun selostukset ja blogi aaaivan tylsiä?: D
Tai no, periaatteessa itseänihän varten tätä kirjoitan. Osaan ilmaista ja selittää itseäni. 
Ja eihän tätä ees lue kukaan O.o

Mulla on yksi toive. Että kulta tajuais miten paljon rakastan sitä. Pian on 10 kuukautta täynnä, eihän se kovin suuri aika elämästä ole, mutta nää kuukaudet on ollu mulle tärkeimmät mun koko elämässä. En tajua miten joku ihminen saa mut tuntemaan näin paljon. En ikinä halua menettää sitä. 

Kuvat googlesta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)