Sivut

24. elokuuta 2011

Relaxx, take it easyy

Tällänen mukava aamupäivitys, kun eilen ei ehtinyt/halunnut/jaksanut kirjoittaa.

Eilinen meni S:n, kultani, kanssa ja jalkapallopelissä, sekä tietenkin melkein 7 tuntia koulussa. Kokkailtiin ja kateltiin sarjoja, söpöiltiin(: Ja peli voitettiin!

Plääh, mua väsyttää ja stressaa ja uuvuttaa nyt jo toi koulu, jollain tunneilla ei vaan jaksa olla, vaikka eilenkin mulla oli hammaslääkäri ja sit viel menin hetkeksi murun kanssa päivystykseen, enkä edes ollut yhdellä tunnilla.
Mut kai pitää yrittää ottaa ilo irti kaikesta, vaikee vaan kun en tiedä minkä verran pitäis nukkua kun tää päänsärky on taas alkanut vaivaamaan. Joskus kävin sen takia sellase rumban läpi, etten ainakaan ihan heti samaan lähde.

Oon hirveesti sählännyt ja paasannut kaikkea, et kotona unohtuu rauhottua, S:kin monesti kysyy, et onko jotain hätänä, kun oon huonotuulinen. Usein vasta sitten kun se käskee mua rauhottuu ja pääsen sen lähelle, tulee parempi ja rennompi olo.

Tää päivä menee koulussa suht hyvin, mulla on kolme koulukuvaa pisin päivää, tutor, luottamusoppilas ja ryhmäkuva. Ja yks hyppy, jonka jälkeen vaan yks tunti, sekin mukava aine, joten rentoa:)
Sitte kotiin kullan kanssa ja illalla naapurin tyttöjä vahtimaan, ihan jees päivä siis!!

Kuva googlesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)