Sivut

2. helmikuuta 2012

Just relax

Viimeinen koe oli ohi kello 11, matematiikka. Oli semmosta draamaa toi mun lukeminen, kun ei osaa, kiukuttaa ja itkettää. Ja aina sama juttu. No, toivon, että selvisin tästä koeviikosta edes jotenkin. Ei kyllä jäänyt mikään järkyttävän hyvä fiilinki.

Kun lähdin kokeesta, olin ihan iloinen, mutta kotona nousi pintaan väsymys. Olin kuitenkin päättänyt, että siivoan kun pääsen kotiin, joten sen minä toteutin. Ei tässä nyt muuta ollut kuin tiskaaminen, imurointi, tasojen pyyhkimistä ja aluslakanan vaihto. Mutta nyt ei tarvitse vähään aikaan taas siivota, kämppä oli kyllä sen näkönen läävä, että huhhuh.

Jostain syystä on ihan kiukkupussi olo... Ja väsy...
6700928031_6bb3b0e18f_z_large
Tehtiin eilen tortilloja, nams, mutta kiloklubissa ei toiminut kalorilaskuri, ja vedinkin sitte pari tortillaa liikaa, ja kaloreita tuli hippasen yli kulutuksen, paino plussalla, eilen 400grammaa ja tänään 600. En tiedä mikä siinä on. Okei, eiliset tortillat vaikutti, mutta äh, nyt ei ole viikonloppunakaan vedetty övereitä, ja puoltoista viikkoa herkkulakkoa takana. Olen ehkä liian malttamaton? Täytyy olla onnellinen, ettei tosiaankaan ole niitä alkoholi-herkutteluja, ja paino pysyy edes siellä 75, koska niiden viikonloppujen jälkeen se on ollut kaksi tai jopa kolme kiloa plussalla.

Tumblr_lyp8k4jtdw1qcyl4ko1_500_large
Kuvat weheartit.

Minä unelmoin... Voi kun olis kesä, voi kun pääsis ulkomaille...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)