Sivut

20. helmikuuta 2012

Maanantai, VD-maratooni

Aamu on mennyt siivoillessa, seuraavaksi pitäis imuroida, mutta veli nukkuu vielä lattialla, joten ehkä mä olen mukava ja odotan vielä hetken. Saa sitte patjankin pois tieltä... Koko lattia on roskia täynnä, en tajua mistä tota pas*** tulee...

Hiihtolomaviikko lähtee käyntiin Vampire Diaries -maratoonilla!
Yksi kaverini tulee tänne, haetaan vähän karkkia ja vedetään jotain grillisapuskaa, illalla dippivihanneksia ja katellaan uusimmat jaksot, eli kolmannen tuotantokauden 15 jaksoa. Olen katsonut niistä kyllä jo neljä, mutta en ole varma, onko kaveri, ehkä me saadaan joku kompromissi aikaan, en mä kuitenkaan neljää jaksoa jaksaisi uudestaan katsoa. Ja kymmenessä jaksossakin menee 400 minuuttia, eli yli 6 tuntia, plus jos tarvitaan jotain wc- tai ruoanhakutaukoja:D



Lupasin itselleni joskus, että en ala katsomaan tätä sarjaa, mutta jo parin jakson jälkee,
olin koukussa. Tässä sitä nyt ollaan. Suosittelen.
Kuva http://www.fanpop.com/spots/the-vampire-diaries/images/9513929/title/vampire-diaries-wallpaper

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)