Sivut

9. helmikuuta 2012

Just thoughts


Mulla on ulkoilu hyvin vähäistä, ja tuntuu, että koko ajan väsyttää ja päätä särkee. Pitäisi varmaan tehdä jotain asian eteen. Kenties tänään saan itseäni niskasta kiinni, ja lähden kävelylle?

Ja, olen sokeriaddikti. En kestä, kun kerran sortuu, on vaikea päästä irti. Huhhuijakkaa. Minä kuin niiiin haluan painaa 72 kiloa ja tiedän, että se vaatii töitä.
Mutta yksinkertaisesti rakastan ruokaa, sokeria, hiilarimössöä.
Tänään, tunti sitten, ostin karkkipussin. Selitys: sain avomiehen suostuteltua, että hänkin haluaa karkkia, plus karkit olivat alennuksessa.
Ja mulla jäätävä nälkä. Ei IKINÄ saa mennä nälkäisenä kauppaan. Nyt on taas semmonen epätoivo tän herkuttelun kanssa
Nyt kyllä on tahdonvoima niiin korkealla, etten lyö lekkeriksi. 100 grammaa karkkia syömättä. Poissa silmistä. Jos syön tänään kasviskeiton pelkillä kasviksilla ja kermalla ja jos satun syömään ne karkit, kalorit menee vain 50 plussan puolelle. Sitten, vieroitun.
Voi mitä tämä painonpudotus vaatiikaan. Hemmetisti tahdonvoimaa, kuria, pitää koko ajan olla valppaana, kuunnella itseään ja vatsaa, pitää välttää vaaratilanteet sekä mielentila tasaisena.
Vähemmästäkin tulee hulluksi

2 kommenttia:

  1. voitko ehdottaa mulle lyhyttä hyvää blogi nimeä ? mielellään englanniksi. ei mielellään mitään "my life" yms

    VastaaPoista
  2. Hmm, no, vaikeaa ehdottaa kun en tiedä minkä tyylinen siitä tule, mulla on itse asiassa pian itekin uuden nimen keksiminen edessä, mut tässä on linkkejä joista voit löytää haluamasi: http://en.wikiquote.org/wiki/English_proverbs
    Googleta "inspiration texts".
    Itse löysin muutaman mukavan: Because you're worth it, what doesn't kill me makes me stronger, my life, my choices, life is too short to wait, following my dreams, let it be.. Jne, näitä on vaikka kuinka, tsemppiä:)

    VastaaPoista

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)