Sivut

16. huhtikuuta 2012

Viikon alku

Tänään, niinkuin aina maanantaisin tässä jaksossa, oli hyvin kielitäyteinen päivä...
Aamu alkoi espanjalla, josta jatkettiin englantiin, äidinkieleen ja ruotsiin, ja vajaa tunti sitten opiskelun päätti iltalukion kurssi, espanja 8.  Kyllä tälläiset päivät, varsinkin heti viikonlopun jälkeen, uuvuttavat.

Mun pitäis löytää jokin harrastus, jotain kivaa puuhaa, mistä pidän. Lukeminen on mukavaa, mutta ei mulla oikeen mitään ihmeellistä ole, paitsi S:n kanssa hengailu;) No, tiedätte mitä tarkoitan. Äiti pyysi äsken lenkille, mut mun lenkkarit ja sisäshortsit, jotka estää hiertämisen, on S:n luona. Olisin lähteny kyl kävelemään, mut ei sen jälkeen, ku se kutsu mua paskanaamaks.. äidin käytöstä? Totesin vaan, että menkööt yksin...

Mua muutenkin on laiskottanut jo kauan. Ja syön, ja syön ja syön. Kiloja on tullut yli 5... Paljon. Maha pullottaa, ja koko ajan on huono olo. Itsesääli. Ei tunnu yhtään hyvältä, muttei ole voimia palata kunnon ruokavalioon. Mikä mulla on..?


Mukavempiin asioihin...
Ajattelin tehdä ostoslistaa Lyonia varten:
- S:lle jotain mukavaa (boksereita, paitoja, karkkia?)
- Äidille (paskanaamalle) jokin äitienpäivälahja, en tiedä vielä, mitä.
- Mummulle jotain mukavaa.
Listalle voisi lisätä vielä sen, että iskälle tois jotain pientä, ja yhdelle mun kaverille, joka on Pietarissa tän viikon, ja jos se sattuukin tuomaan mulle jotain. Sitten vielä jotain kivaa itselle, viiniä, vaatteita, katsotaan...

Toivottavasti sää suosii meitä Lyonissa ensi viikolla, siellä on nyt ollut monta päivää puolipilvistä ja noin 10-15 astetta lämmintä, toivottavasti myös ensi viikolla, ja myös auringonpaiste ei olis pahitteeksi! :)

Tässä ensi viikon alkun sääennusteet. Keskiviikko näyttääkin todella mukavalta!:)

23.4.  Kuvat Foreca.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)