Sivut

5. heinäkuuta 2012

Hiukset

Päätimpä sitten shokkeerata poikaystäväni ja värjätä hiukseni.
Mä olen kauan miettinyt jo tummia, ja ajattelin, että viimeistään syksyllä
kun laitan ne pidennykset. Päätin aloittaa kevyesti vaaleanruskealla.
No, mulla tarttuukin väri sitten niiiin helposti päähän, että ei mitään välivaiheita
tai kevennyksiä, ne on ruskeat.

No, tässä vähän kuvia.
Suurinpiirtein varmaan tollanen olis pitäny tulla. Sävykin on vaan 7 ja blondi(mukamas), et
aika vaaleeta mä odotin, en ihan tätä, mutta ei se mitään, varmasti vaalenee nopeasti ja 
syksyllä sit fiksaillaan :

Ilme on mitä on ja hiuksia ei ole laitettu mitenkään.



Nyt täytyy vaan mietiskellä, oliko kannattavaa, ja haluanko mä olla blondi vai
brunette. Hienoahan tässä vaiheessa kun väri on jo laitettu, sitä pohtia.
Mut lopulline ratkaisu pitää tehdä ennen elokuun loppua kun tulee niiden pidennysten
aika. Haluan täydelliset hiukset.
Tällä hetkellä kuva olis se, että pidän tummat, mutta haluasin
joukkoon vaalean ruskeita ja blondeja raitoja.
Esimerkkinä muutamia:


 


  
Tavoitteena siis mahdollisimman luonnollisen näköiset hiukset.
Odotan jo innoissani, että pääsen kihartelemaan hiuksiani, sillä
voi miten ihanalta kiharat näyttävät. Ja minä kun olen aina ollut tynkähiuksi, lukuunottamatta
viime kesää kun oli pidennykset, jolloin en laiskuuttani kiharrellut ollenkaan hiuksia, toisin sanoen en osannut kihartaa suoristusraudalla ja olin pihi, enkä ostanut kiharrinta.
Mutta nyt, vihdoin, syksyllä!
Mä vaan niin toivon, että mä saan oikeat sävyt tilattua Rapunzelilta, näitä mä mietin:
#8 Copper Brown  Sinettipidennykset 40cm   #P6/27 Golden Brown Mix Sinettipidennykset 40cm
Jos tilaisi 3 tuollaista yksiväristä, ja yhden kaksivärisen, tai sitten kaksi molempia, saisi varmaan mukavan luonnolliset ja eloisat hiukset, eikä kokonaiskuvakaan ole sitten liian tumma, vaan minun makuuni sopiva.
Siinä, pläjäys selostusta mun hiuksista, heh.
Ainainen ongelma...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)