Sivut

18. heinäkuuta 2012

Tervehdys Itaaaliasta

Mä lähdin eilen vähän kiertämään paikkoja, ja voi hitsi, täytyy kyllä sanoa, että minkä kuvun sisällä
mä oon eläny... Löysin niin hirveesti katuja mistä en ole ees ohi menny, herran jestas. Oon niin juurtunu omiin tuttuihin reitteihin ja samoihin tapoihin. Kaipaisin hiukan seikkailunhalua ja luovuutta mun elämään!!
Loppuilta sit taas meni ihan ylikierroksilla, en mä tiedä kun viipotan joka paikkaan, tai vaikka makaisin rauhassa, aivot raksuttaa sataa miljoonaa. Rentoutumisvinkkejä siis otetaan vastaan.

Eilisen reissun tarkoitus ei ollut shoppailla, vaikka etsin mä kyllä pinkkejä rintsikoita, pinkkejen farkkujen ja pitsipaidan seuraksi, ei oo vieläkään tärpännyt. Viimeistään sit toivottavasti Suomessa.
Uudet ihana aurinkolasit kyllä osu heti silmään, ja hintakin miellytti, alesta 5€!!
Niin ja poikakaverille hienon neuleen ja t-paidan!!

Ensin perheen äiti neuvoi mulle ihanan, rauhallisen tien keskustaan, voi
että mikä harmonia, hiljaisuus, ajatukset lepäsi!


Yhtäkkiä olinkin jo keskustassa, aivan uusin silmin, uusissa, tuntemattomissa paikoissa.
Tuli kyllä kunnon lenkki tehtyä, aikaaki meni neljä tuntia, heh!







Ja sit lopuksi mä päädyin kaupan kautta kotiin, muuten tyhjin käsin;)
Löysin nimittäääin CANNOOLIN! :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)