Sivut

21. heinäkuuta 2012

Kuvia, päivän suunnitelmia

Tässä muutama kuva torstain keskustareissulta



Frozen yougurt tais olla, hyvää, mutta tyyristä!


Tänään oli suunnitelmissa lähteä Kevinin kans rantsulle aamulla, puol yhdentoista aikaa, niinkuin aina lauantaisin, mut K sano, että sen kaveri ei pääse tänään, ja sillä ei ollut intoa, ja mä katoin taivasta (pilviä!!), ja multa loppui innostus, heh.
Iltapäivällä alkaa jotkut pienimuotoiset kekkerit, jossa tän taloyhtiön perheitä mukana. Ekaks lapset (ehkä myös minä:D) mennään pihalle paiskimaan vesi-ilmapalloja, ja illemmalla, seitsemän aikaa on syömingit. Mun tehtävä olis väsätä sinne pannaria, kun Teija kerto että ne kaikki on ihan rakastunut "siihen suomalaiseen juttuun", ja joka vuosi on kuulemma pannaria sit tehty sinne, kun ne pyytää sitä.
Ainut asia mikä huolestuttaa, on säätiedoitukset. Iltapäiväksi on luvattu ukkosta ja sadetta, samoin illaksi. Myös huomiseksi, maanantaiksi ja keskiviikoksi, kääk! Ei muuten väliä, mut sit syömingit peruuntuu. Kivaa kuitenkin, kun on hiukan viileämpää!
Mua huolettaa kans mun rusketus :D Pitäis näiden viimesten neljän viikon aikana jaksaa ees pari kertaa viikossa raahautuu rannalle ni pysyy ihana ruskeus iholla, vähän sais vielä kyl olla ruskeempiki, hehee!

Tälläista alan väsäämään hiukan ajan päästä:
Pannukakku HELPPO! (pellillinen) mansikkahillo & kermavaahto
Kuva kotikokin sivuilta.
Laitan jossain välissä sitte kuvaa ja reseptiä!

2 kommenttia:

  1. Mil reseptil meinaat sen tehä?? : D

    VastaaPoista
  2. Haha, no jos T ei tee sitä mulle valmiiks (!!!!!), ni teen sen mun tavalla!

    VastaaPoista

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)