Sivut

17. marraskuuta 2011

Sykemittari

(Pirteät) torstain huomenet teille!

Huomenna alkaa viikonloppu, muille, joillekin, tulee olemaan juhlimista ja kenties jo pikkujoulujen viettoa?
Minä luen kokeisiin!

Kävin eilen lääkärissä varaamassa ajan tätä koko ajan pahenevaa ihottuumaa ajatellen, ja olinkin onnekas, sain ajan täksi päiväksi, juuri ennen joulun alkua, joten tuntejakaan ei jää pois, korkeintaaan minuutteja.
Ja no, ei niin onnekasta oli se, että menin eilen vahtimaan lapsia ja (sain vähän ekstraa,jee!) ja unohdin espananjan kirjani sinne, ja oi kyllä, meillä on tänään sanakoe:)

Laihdutuksesta sen verran, että melko rennosti tässä jo mennään, ku normipainossakin jo keikutaan, mutta huomenna punnitus ja kyllä mä sieltä muutamaa sataa grammaa pudotusta taas toivoisin, se nähdään huomenna!

Intouduin muuten eilen kun olin hoitamassa kaupungilla asioilla, käymään keskustan uudella kirppiksellä, ja oli muuten paras päätös ikinä, sillä löysin sykemittarin (ja 12 cosmoa 2 eurolla)!! Sykemittari ja hyvät liikuntavaatteet ovat jo jonkin aikaa olleet ostoslistallani ja olen vain odotellut joulua tai jotain mistä sitä rahaa tupsahtaisi pankkitililleni, mutta nyt saan ruksia sykemittarin yli ja 100 euron sijasta ei tarvinnut uhrata kuin 6 euroa, ja ehtisinin testailla jo, toimiva on! 

         

Onhan niitä vaikka kuinka! Mulle riittää tuollainen normaali musta kun en mä mitään ihmeitä tarvitse, kunhan saa vähän kalorinkulutukselle suuntaa ja sykettä seurailtua, ehkä askeliakin:)

2 kommenttia:

  1. Kirpparilta sykemittari, ja pystyt käyttämään sitä? Yök.

    VastaaPoista
  2. Ei se niin paha ole, ihminen on mahdollisesti hikoillut samalla vyöllä kuin minä nyt, sitä paitsi huomioit että sen voi pestä enne kun itse aloittaa käytön!

    VastaaPoista

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)