Sivut

26. joulukuuta 2011

Joulupölinää



Jepjep, on tullut aika vähän kirjoteltua lähiaikoina, varsinkin nyt joulun aikana. Nytkin on jotenkin pöllämystynyt olo, joten päätin tulla vain nopeasti kertoilemaan, miten joulu on mennyt.

Ensin harmistuin kovasti aatonaattona, kun meidän pitikin lähteä kullan vanhempien luo yöksi, koska he eivät kuulemma aamulla ajaisi enää meidän kautta (tämä kuitenkin tapahtui, joten harmittaa vielä enemmän), ja syy oli, että olisin halunnut rauhassa heräillä, keittää puuroa, tehdä keksejä, kuunnella joulumusiikkia... Sitä paitsi, heillä on koira, ja olen koirille allerginen, ja koira otettiin sitten sinne "viralliseen" juhlapaikkaankin mukaan, joten joulu meni mulla lähinnä tehottomien allergialääkkeiden popsimiseen ja siihen, että saanko vielä henkeä.
Nohnoh, tulipas negatiivista tekstiä, mutta olihan ruoat hyviä, seura mahtavaa ja siellä sain jopa pari ihanaa lahjaakin.
Joulupäivänä mentiin (minun) äidin luokse syömään ja avattiin siellä lahjat vähän myöhässä, ja muru sittten oli vähän surkeena ja hän tuli kotiin ja minä ja veljeni mentiin istumaan iltaa iskäni luokse, ihanaa tutustua omaan isään pitkän ajan jälkeen uudestaan.

Tänään mun PITÄÄ raahata itteni ulos kaameasta myrskystä huolimatta. Mulla on pumppi varattuna mut se on vasta kahdelta, ajattelin peruuttaa sen ja elähteä pian lenkkeilemään ja ottaisin päämääräksi vaikka abc:n. Sen jälkeen teen varmaan ruokaa kinkusta (äiti tökkäs melkeen kokonaisen meille mukaan) ja rentoudun S:n kanssa Lord of the Rings -maratoniin!

Ps. puntarissa 3 kiloa plussaaa, wtf? Nyt täytyy merkkailla taas ruokia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)