Sivut

17. elokuuta 2012

Hiukset

Nyt kolahti. Löysin sattumalta iltalehden sivuilta tän kuvan:
Noi mä haluan.
Ainut miinus on se, että mun väri ei oo noin tumma kuin tuo tyvi, joten tyvikasvu
mun pitää itte opetella värjäämään kun se sieltä tulee.

Tilaan 3 pakettia #copper brownia ja 1 paketin #27 medium golden brownia.
Tilaan 40cm, toivottavasti on tarpeeks pitkät, muistaakseni viimeks mulla oli ton pituset
ja hyvältä näytti. 50cm olis kans ihan kiva mut noi toiset on loppu ja siinä menis sit yli viikko
tulla. Ja mun tarvii saada ne ens viikon aikana kun sovittiin et perjantaina tai lauantaina laitetaan.
Parturi saa sitte tehdä taikatemppunsa ja värjätä ne oikeenlaisiksi. Toi vaalea on ainakin
sopivan väristä, mut mun omat hiukset pitää värjätä tummemmiks
ja myös noi pidennykset, mut ei niin tummiks kun mun hiukset, kun tota kuvaa tutkii.
No, toivotaan parasta, jännittävää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)