Sivut

9. elokuuta 2012

Jellyshotteja bileisiin

Voi, oon selaillu netistä erilaisia vinkkejä jellyshoteille...
Mmm. Voisin tehdä niitä syksyn bileisiin.
Käyttää osan sitruunalikööristä ja osan tuosta punaisesta likööristä niihin. Vähän vaihtelua normibooliin, ja varmasti vieraat ilahtuvat! Googlesta ihania kuvia, mä en kyllä osaa ikinä tehdä näin hienoja, mutta kyllä mä jotain väsään! Joko pieniä tai sit sellasen kakun.
  
 

Oih miten ihania värejä ja muotoja, toi kakku!!
No, mä luulen et mä väsään ainakin noita appelsiinishotteja, sillä sitruunaliköörillä.
Ja noita pieniä vois tehdä punaisesta ja laittaa sekaan mansikkaa tai vadelmaa.
Jännää! Kauhee inspis tuli nyt! :)

Ja tässä yksi ihana sivusto: http://jelly-shot-test-kitchen.blogspot.it/p/recipes.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)