Sivut

7. maaliskuuta 2012

Hyvää huomenta!

No, nyt ollaan kauniisti keskellä koulu/työviikkoa, ja minä heräsin aivan liian aikasin siihen nähden, että menen kymmeneksi kouluun... Laulaakohan muut karaokea baarissa? No, minä ainakin. Perusbiisi, minkä olen pari kertaa vetänyt, on Kun katsoit minuun, mutta nyt olen oikein metsästellyt uutta kappaletta laulettavaksi.
Suvi Teräsniskan kappaleet ovat aivan ihania, ja aika karaoketyylisiä biisejä, ainakin pubeissa ja baareissa, ei missään yökerhoissa oikeastaan.


Vielä voisi kuunnella läpi Suvi Teräsniskan muitakin kappaleita, jos bongaisi uusia tuttavuuksia. 
Chisun biisit sopivat myös laulettaviksi, ja tässä yksi suosikeistani.

Ja mitä olisi karaoke ilman Kaija Koota?

                            


                            

Laura Närhi-Mä annan sut pois

                            

                                                          Eihän tätä sovi unohtaa.
                          .




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)