Sivut

24. maaliskuuta 2012

Moi!

Mulla tulee olemaan, ja onkin, aika rauhallinen viikonloppu, kun tuo koeviikko alkaa ensi tiistaina, ja haluan valmistautua kunnolla. Viime koeviikko meni aika perseelleen, joten nyt on tsemppaamisen aika!

Eilen oltiin kullan kanssa Rossossa syömässä, kun mulla oli sellainen 20 lahjakortti. Päätettiin tilata ns. lasten listasta, ja yllätys oli hemmetin positiivinen. Ensin syötyyn alkusalaatit ja patonkia, ja pääruoaksi meille tuli ranskalaiset ja normia pienemmät pizzat, isoilla kokiksilla, jälkkäriksi jäätelöpallot kinuskikastikkeella. Koko lysti maksoi molemmilta VAIN 7,7! Ja nälkä todellakin lähti. Mutta, sitten kortissa oli vielä 5 euroa käyttämättä, joten minäpä vetäisin jätskipallon kinuskikastikeella ja kermavaahdolla, mums:) Harmi, kun ei tajunnut ottaa kuvia.

Olen ihastunut siihen uuteen Iholla sarjaan, ja katsoinkin yksi päivä nettiteeveestä kaikki ilmestyneet jaksot, ja pian eilen tulleen jakson.

Olen viestitellyt jonkin verran sen naisen kanssa, jonka luokse menen aupairiksi, ja voitte uskoa, että olen intoa piukassa! Nyt vastailemaan taas hänen sähköpostiinsa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)