Sivut

25. maaliskuuta 2012

Something sweet

Enää ei ole niin kauhee olo, kun jonkin aikaa sitten. Juteltiin ihanan avomieheni, heh, kanssa, ja täytyy sanoa, että olo on paaaljon parempi. Onneksi mulla on tuollainen ihminen, johon voi luottaa ja jolta saa tukea kun sitä tarvitsee. On myös kiva, että tulee pidettyä pidempiäkin juttuhetkiä vielä nykyisin, vaikka ollaan jo puoltoista vuotta seurusteltu ja yhdessäkin asutaan. Helposti se toisen huomioiminen ja yhteinen aika jää vähemmälle.
429259_411123248904670_100000209953294_1792568_1606397331_n_large
Tumblr_m1d2bj9c1n1qj2tr4o1_500_large 490081_large
Teki mieli lähteä hakemaan suklaata. Vaikka mä söin jo 180 grammaa karkkia ja kaks jätskituuttia tänään. Mä en kyl tiedä mikä mulla on. Joskus menee hyvin, kauankin tän syömisen kanssa, ja sitten joskus, kun antaa periksi herkuille, määrä kasvaa ja kasvaa päivä päivältä, ja sitten lähtee lapasesta. Viimeset kolme päivää on käynyt näin. Toivottavasti heti huomenna saan ryhdin kuntoon, ettei tapahdu niin kuin alkuvuodesta. Olin jo niin lähellä tavoitetta, ja sitte meni mössöksi ja melkeen 5 kiloa tuli takas ja nyt kun olen saanut pari kiloa pois, käy taas näin. 4 kiloa, hemmetti, tavoitteeseen. Ainaista fucking laihduttamista. Miksei sitä koskaan ole tyytyväinen? Aina pitää tuijottaa puntaria, mihin suuntaan mennään, ja kun peiliinkään ei voi luottaa, kun ei sitä omaa muutosta huomaa, jos lihoisi pikkuhiljaa kymmenenkin kiloa, kun joka päivä itseään vilkuilee. Hitto, miksen löydä kultaista keskitietä, kun joko syön kunnon kalorit, kiltisti, sopivasti 1700, tai sitten menee täysin överiksi, yli 4000, ja se ei sitten olekaan enää yksi päivä... ruokaholisti.
2404247536_7f7d02eca2_z_large
Tumblr_m1dcgim7lg1qeg3rjo1_400_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)