Sivut

27. maaliskuuta 2012

Vanha kollaasi, turinoita


Voi kun tulee muistoja mieleen...!!

Nyt mä lähden hakemaan kotoa jotain kamoja meidän ensiviikkoista
häppening-esitystä varten. Samalla katson, josko jääkaapissa ois pihistettävä
protskupaatukka;)
Mulla huutaa niskat ja selkä halleluujaa... Olen pari tuntia kirjoittanut ylös
tärkeitä asioita maantiedon kappaleista. 5 done, 18 to go... 
Ei mut en mä alkupään kappaleista ja jaksa tai edes ehdi kirjottaan mitään, mut suurin 
osa nyt on aika perusjuttua, mitä on ihan yläasteellakin käyty (miten ne kokeessa
pakkaa aina unohtumaan). No, toivon mukaan mä jotain opin, ja toivon, että se koe ei ole
mikään mahdoton vastoinkäyminen.

Ps. Olen ihastunut tähän biisiin



3 kommenttia:

  1. Oon monta viikkoa ettiny tota biisiä ku en ikinä muista nimeä! Ihanaa että se löyty täältä :D! oioi.
    ja tosi kivan olonen blogi sulla :)!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Heh, kiitos! Hyva et nyt sit vihdoin loyty:)

    VastaaPoista

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)