Sivut

26. maaliskuuta 2012

Little things

Kesä, tule jo!!

Tuossa meidän mummun rehut, kun tyrkkäs mulle mukaan.
Ne vaan kasvaa kasvamistaan, en mä niitä pelkkänään pysty syömään
ja nyt ei oo edes varaa mitään salaatteja ostella ja väsätä, mihin
vois heittää tota mukaan. 

Tää on tää mun nätti viritelmä, jukkapalmun kuihtuneita lehtiä, tuikkukynttilöitä,
kultainen tähti ja puinen koristeastia. Kelpaa! Sisustaa voi niin erillä tavalla, pienillä
jutuilla saa paikat näyttämään viihtyisiltä.

Mä oon lukenu jo niin monta tuntia, että paikat ihan kipeet. Ja vielä ois joku 7 kappaletta
maantiedosta alleviivaamatta. Onneks huomenna ei oo vielä koetta, jos mä nyt pääsisin ton alueen loppuun,
 olis hyvä, sillä oon jäljessä, myös enkun lukemisessa. Olis monta kappaletta sanoja luettavana ja koko kielioppi. Ja sit tietty tää maantieto, mistä on koe keskiviikkona ja tavotteena oli 8, sit olis molemmat kurssit käytynä ja olis ok numero. Juu-u, pää hajoo.
Kaiken lisäks odottelen ihan into piukassa sähkäriä siltä mun aupair-äidiltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)