Sivut

16. lokakuuta 2011

Sunday, isn't it?

Huomenta!

Täällä mä krapulassa päätin tulla päivitteleen, kun kultakin viel nukkuu. Täällä se ihana oli mua odottamassa, oli saanut kyydin isoveljeltä tänne illalla perunatöiden jälkeen.
Tänään olis ollut täysin vapaapäivä yhteiselle ajalle, hampurilaisten tekoa, lättyjä, leffa, Mentalistin uusi jakso etc... Mutta ilmeisesti murun on taas pakko lähteä pellolle. Menee hermot, ei ne saa edes palkkaa siitä ja niiden äitikin kyselee että miksi mä en oo mukana myös. No joo-o, on muuta tekemistä ja vaikkei olis ni en kyllä mielellään menis sitä duunia tekemään.

Tällaiset äiti kävi mulle taxfreestä ostamassa, ihanat värit!
Rakastuin tähän  laatikkoon, tämä on yksi osa S:n syntymäpäivälahjaa
yhdeltä meidän yhteiseltä kaverilta. Minä tietty "pöllisin" tämän omaan
käyttööni, teen säilytykseen!

Kirpparilöytö, ihanan käytännöllinen hedelmien säilytykseen,
tällä hetkellä tosiaan siinä on vain yksi mustunut banaani. Hinta taisi olla euron!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)