Sivut

3. kesäkuuta 2012

Day 2

Tää "työaika" on oikeestaan aika tylsää... En haluais viettää kuitenkaan aamulla montaa tuntia koneella, enkä kyllä illallakaan. Tekemistä mä jotenkin kaipaisin. Tietty mieli voi muuttua kun päivällä pääsee ulos, kun oppii paikkoja, ja kenties illallakin istuskelemaan johonkin. Eilen olin melkein koko päivän sisällä. Haluan aurinkoa!... Eikä tossa keskellä pihaa oikeen kehtaa bikineissä hillua:D

Eilinen koostui lähinnä psykologian lukemisesta, dataamisesta ja ruoan laitosta. Välillä mä olin ulkona kattoos tota poikaa, Keviniä, kun se pelas futista kaverinsa kanssa, ja välillä seisoskelin ikkunalla tai parvekkeella.

Aupair-äiti tulee töistä 4 tunnin päästä, ja varmaan jossain vaiheessa sitten mennään tohon läheiseen kauppakeskukseen käymään. Täällä on aina sunnuntaisin Kevinin kaveri Luka pelailemassa, niinkuin nytkin, ja se tuo aina herkkuja mukanaan, kun hänen perheellänsä on leipomo täällä jossain Riminissä. Mums!

Mä luulen, että siirryn parvekkeelle lukemaan, tai tohon ikkunalle, kun siihen paistaa niin ihanasti aurinko:)
Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)