Sivut

18. kesäkuuta 2012

Täällä taas!

Joo, neljään päivään ei oo netti toiminu, ja ku tulin äsken rannalta "kotiin", Teija kattoo mua sillen hassusti ja sanoo et "arvaas mitä", puhelinjohto ei oo ollu kiinni tuolta takaa ja sen takii se ei oo yhdistyny nettii. Eipä täs mitää, ollaa tääl rageiltu ja soiteltu sin nettiyhtiöö mut johto vaa ei oo ollu kii:D WAY TO GO! 

Eipä mul mitään ihmeellist, en ees muista mitä oon tehny täs muutaman päivän aikana. Mut ainiin, PORTUGALI meni jatkoon, jeejee!:)

Lauantaina mä kävin rantakadulla vähän baareilees, Teijan kaa mentii yksille ja sit mä kiertelin vähän. Tänään mä kävin kaupassa ja rantsulla. Mittari näytti 34 astetta, ni en mä viihtyny kauaan siel auringon alla sit kuitenkaan. Rusketus näyttää aikast kivalta jo!

Ja mä päätin alottaa uuden laihdutusprojektin, tai alotin eilen. -8 kiloa. Nimittäin melkeen 10 on tullu takas, hups:( Ja haluan et peilistä näkyy kroppa mihin voin olla tyytyväinen.
Ja kun pääsen takas Suomeen (tule jo se päivä), laitan pidennykset ja otan pienen tatskan!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)