Sivut

12. kesäkuuta 2012

Pohdiskelua

Kolmas kerta jo:D Luka, Kevinin kaveri käy
aina sunnuntaisin ja tuo näitä leipomusherkkuja, jostain syystä se tuli
tänäänkin ?, no sainpahan leivoksen! Toisaalta se ei oo kyllä hyvä, vaikka
maistuukin ihanalle, koska mä yritän olla syömättä liikaa herkkuja kun 
täällä tulee jo muuten syötyä (vain) moniviljapaahtoleipää ja paljon
pastaa, koska ei ole ruisleipää. Vissiin jostain suht läheltä löytyy saksalainen
kauppa mistä sais ruisleipää, vois käydä joku kerta. Lähtis nälkäki paremmin:)

Tässä minä, suihkunraikkaana. Masua kun sais pienemmäks, näiden takas
lihottujen kilojen karistus sais alkaa. Olen mä suht ylpeä itestäni, etten ole kun kerran 
pitänyt herkkupäivän, söin pienen pussin sipsiä ja pienen levyn valkosuklaata kun
katseltiin yks leffa koneelta. Muuten on mennyt vaan jätskiä ja sunnuntaipullat:)
Olis kyllä ihan mukava saada kroppa kuosiin. Keskivartalo on mun ongelma. Jenkkikset ja pömppömasu.
En mä itseäni läskinä ajattele, mut kyl sitä ylimäärästä on 10 kiloa. 
Kun pääsen Suomeen pyydän äitiä ostamaan mulle siihen kuntosaliin kymppikortin, ni pääsen
taas pumppaamaan. Huomasin, että se tekee tosi hyvää kropalle. 
Haluaisin olla sinut itseni kanssa. Ei se ole hienoa, että aina kun katsoo peiliin, näkee vain pursuavat kyljet
ja pömpöttävän masun. Niistä kun pääsisin liikunnan ja oikeanlaisen syömisen avulla eroon, olisin
ikionnellinen. Jos vaikka itsetunto sitte pönkittyis samalla. Taas tällästä pohdiskelua ja marmatusta..
Mutta kuinka moni ihminen oikeasti voi sanoa olevansa täysin tyytyväinen kroppaansa. Varmasti
aika harvat. Mua harmittaa vain eniten juuri se, että takerrun näihin huonoihin yksityiskohtiin, enkä näe
hyvää. Se kalvaa sisintä ja huonontaa itsetuntoa. Voi kun kasvaisi eroon tästä. 
S on ollut ihana tuki, joka auttaa, ja sanoo mua kauniiksi, äiti taas on ollut vähän lannistaja.
Kun olin vihdoin ylpeä kropastani, kuului äidin suusta "meil on tälläset tosi lättänät peput" tai "sun
tissit on pienentyny tosi paljon" tai " ku oot laihtunu näin paljon ni sun isot hartiat korostuu"..
Että näin. Mitäs sit pitäis tehdä... ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)