Sivut

5. kesäkuuta 2012

Tiistain ja keskiviikon puuhailuja

Kiertelin tänään Befanessa, tosas kauppakeskuksessa, mitään ei kuitenkaan jääny käteen, paitsi pepsi max -pullo... Kauhistelin mä vähän kans niitä alkoholin hintoja, Breezerit 1,05, viiniä eurolla, huhhu! Etin mä kans ihan tarkotuksella Suomiviinapulloja, ku vähän sinneki suuntaan ois ikävä, heh...
Kamera kettuilee mulle, siinä on joku vika enkä saa sitä ollenkaan siihen kuvaustilaan, kun aina sammuu, höh. Kännykässäki on ihan surkee kamera... Toivotaan, et se toimii pian.

Huomenna pääsen rantsulle muutamaks tunniks heti aamulla ottaan aurinkoa ja lukemaan sosiaalipsykologiaa, päivällä mulla on vapaata, ja luultavasti mä vaan hengailen täällä sisällä, taai sit uskaltaudun lähtemään johonkin kävelemään ja kiertelemään, pitäähän tähän kaupunkiin päästä tutustumaan jo pikkuhiljaa! Mä vaan toivoisin, et se naapurin Jennifer tupsahtais jostain johonkin, niin sais vähän seuraa kaupungille ja iltaa viettämään, ettei joudu koneen kans puhelee pelkästään;) Illalla menen varmaan mukaan Kevinin korispäättäjäisiin!

Onneks eilisen sadekuurot väisty ja aurinko taas mollottaa taivaalla, ja lämpöä piisaa, melkeen 30 astetta taas. Tällä yhdellä vilukissalla onki sisällä kylmä!

Ciao!

Ps. Ehkä menee hermot kun se tunnisteboksi ei näy, murr!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)