Sivut

3. kesäkuuta 2012

Hothothot

Mä läkähdyn tänne kuumuuteen! Käytiin jätskillä Kevinin kaa kaupalla, minne on matkaa 100m, ja käveltiin takas, ja mulle pukkaa hiki päälle. Ei tällänen suomalainen tyttö oo tälläseen kuumuuteen tottunu:)

Tänään pääsi jo hiukan tutustumaan lähiympäristöön, kun käytiin aupair-äidin kanssa ostoskeskuksessa. Huomenna sit vähän enemmän Riminiä vallottamaan, heh. Ja ens viikolla pääsee sit varmaan rantsulle ottaan aurinkoa, lukemaan ja uimaankin (kunhan tää kauhee hiertymä jalasta menee umpeen)...

Kevin meni naapurin luokse pelaileen vissiin jotain, ja mulla on taas otollinen hetki yksin. Mä saan ilmeisesti päättää, minkä illan viikossa saan vapaaksi, yleensä se on kuulemma ollut torstai. Kevin sano. Odottelen vaan, että pääsen juttelee tästä sen äidin kanssa, niin tiedän tarkemmin. Ja mä kyllä luulin, et mulla olis 2 iltaa viikossa vapaana, ja niin luultavasti onkin. Ihan kiva, kun kuitenkin ens viikosta alkaen pitää Keviniä kattoa 9-14 ja 18-21, ni olis mukavaa et joskus olis edes ilta vapaana, sillä työtuntejahan tosta tulee mukavat 50, mikä on oikeasti paljon. Ja niinäkin päivinä, kun mulla on illalla tätä Kevinin vahtimista, niin siihen väliin jaa tunteja vaan 3,5, koska aupair-äidillä menee työmatkoihin yht 30 min. Eihän siinä loppujen lopuks paljon mitään voi tehdä, mutta kyllä mä ilon aion siitäkin ottaa irti, ja lähteä rannalle tai kaupunkiin:) Ja ei mun kannata alkaa valittamaan, sillä rentoahan tämä vahtiminen on, kun Kevin pelaa puolet ajasta, on ulkona tai kaverinsa luona osan ja mulle ei jää paljoa. Silti ehkä vähän tympii kuluttaa aikaa sisällä koneella tai lukien psykaa, kun haluis vaellella ja mennä sinne tänne:D

Pitää ottaa irti hyöty, sillä yo-kirjoitukset tosiaan on edessä syksyllä. Psykologia ja ruotsi, joten eikun vaan kirja aina käteen kun Kevin touhuaa omiaan... Pitäis olla tyytyväinen, et on sentään aikaa lukea, voishan se olla niin, et joutuisin joka sekunnin Kevinin kans tekemään jotain, tai et ei sais päästää silmiä ollenkaan muualle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)