Sivut

14. kesäkuuta 2012

Minttusuklaa

Mä hain taaaas jätskiä tosta läheisestä jäätelökahvilasta. MMMM!
Pyysin sitä yhtä myyjää suosittelee, mikä olis hyvää, niinku mistä se ite tykkää, ja suositteli
tätä. Oliskohan se minttusuklaa tai jotain. Maistuu hiukan after eight karkeilta, muttei
niin voimakkaalta. Ja sit toisen pallon otin taas sitä limoncellaa:) Oi että ku oli hyvää. 
Sit mä kans juttelin niide kahden myyjän kaa, toine ei kyl oikee puhu enkkuu mut
tää toine puhuu hyvi, Julia tais sen nimi olla, se alko kyselee multa kaikkee
ja juteltii hiukan aikaa, sit ku olin lähös ni kysy viel mun nimee ja sit ne kerto niide
nimet. Onneks mul on aikaa, jos niistä sais juttuseuraa, mä luulen et jätskii tulee haettuu
vähintäänki muutaman kerran viikos, niinku tähänki asti:D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)