Sivut

18. kesäkuuta 2012

Positiivisuuslista

Mä sain tehtyä tänään jo tavoitelistan ja lukusuunnitelman ja nyt olis positiivisten asioiden vuoro.
Mä olen aivan liian surullinen ja masentunut, koska mä en näe S:ää, kavereita, enkä perhettä koko kesään, vasta vajaa 3 viikkoa takana ja 2 kuukautta edessä, mikä oikeesti tuntuu iäisyydeltä. Nyt mä yritän valaista mun tietä miettimällä niitä positiivisia juttuja!

1. Se ilon ja onnen hetki kun näen kultani vihdoin! I think it will be worth waiting for.
2. Luottamus (toivottavasti) kasvaa ja suhde lujittuu
3. Elämä ei ole ohi, tämän kesän jälkeen on aikaa, muita lomia, uusia kesiä
4. Kokemus, uusi maa, uusi kieli, erilainen kulttuuri. Olen aina halunnut matkustella, tässä se on.
5. Olen tutustunut uuteen mukavaan perheeseen, ja uskon, että olen tervetullut tänne myöhemmin uudestaankin (mieluiten kullan kanssa), ja toivon mukaan saan myös kavereita.
6. Lämpimämpi kesä
7. Ihana rusketus
8. Netti toimii taaas!
9. Aikaa lukea kirjoituksiin
10. Tieto siitä, miten tärkeä S, ystävät ja perhe on mulle. Arvostus omaa elämää kohtaan.
11. Bileet kun pääsen takasin Suomeen!


No, tossa tuli jo jonkin verran!
Nyt mä kattelen iskälle taas lentoja, jos löytäisin halvalla, toivotaan parasta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)