Sivut

9. kesäkuuta 2012

Vapaailta

Mulla on ilmeisesti tänäänkin vapaailta. Kevin lähtee kaverinsa perheen kanssa katsoon jotain
katutaiteilijaa, johonkin, ja tulee sieltä vasta puolilta öin, joten mulla alkaa ihan just vapaa.
Apua, kauheeta, mitä mä teen... Sen mä ainakin tiedän et vähän vaille yhdeksän alkaa peli jota en halua missata, toisaalta sitä olis hienoa kattoa jossain "pubissakin". Olis vähän jalkapallotunnelmaa. Netistä ei kyllä löydy oikeen infoa Riminin pubeista/baareista. Joo, tiedän, niitä on rantakatu täynnä, mutta ne on oikeestaan turistipaikkoja, ja kaiken lisäksi kalliimpia. Paitsi että niinhän keskustan vanha kaupunkikin on lähinnä turisteille. Rimini kun elää turismilla. Äh, en mä tiedä! En oo ollu vielä yhtenäkään iltana ulkona, ja olis hienoa vähän tutustua Riminin iltameininkiin. Tosin jonkun kanssa.

Pian mä syön "lounaan" (kaasu on poikki joten tarkoittaa että syön leipää), ja menen varmaan kävelemään. Voisin ottaa kyllä pyöränkin tallista ja mennä hakemaan hennesistä sen bikinin alaosan.
Mun pitäis tänään kysyä palkasta, sillä mä oon ollu täällä jo viikon, ja  mä ainakin sain sellaisen käsityksen kun me meilailtiin, että mulla olis viikkopalkka. Eka viikko 60e, ja loput 80e. Joten eikös tänään ois sit palkkapäivä, ainakin mun laskujen mukaan. Mä vaan oon hirveen huono kysymään tai pyytämään mitään, esimerkiks rahaa, vaikka tiedän et niin on sovittu, mun kuuluu saada se ja olen sen ansainnut, mut silti.

Ei menty tänään rannalle, mut maanantaina olis suunnitelmissa:) Hyvää lauantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)