Sivut

19. kesäkuuta 2012

Jes!

Noniin, nyt on sit Iskän ja pikkuveljen liput varattu, 450€ tuntu paljon paremmalta ku se 900 egee! 3 viikon päästä nähdään! Ne on täällä 10.7 (iskän synttärit, pitää ostaaa lahja)-14.7! Osuu just hyvin, et ne tulee tiistaipäivällä, ja sit mulla on keskiviikkona vapaapäivä ja torstai-ilta vapaa!:) Sen jälkeen mullaki on sit vaan kuukausi jäljellä et näen murun! Mukavammin menee aika kun on tälläsiä välietappeja. Heei, taidampa tehdä välietapeistakin taulukon paperille tai exceliin! (Joo, eihän mulla oo ku tavotelista, lukusuunnitelma, rahankäyttölista, EM-jalkapallolista ja laihduksen välitavoitelista) Niin kuka suunnittelee?!

....Mä oon opiskellu psykologiaa jo tunnin, viel olis 6 sivua jäljellä alueesta "Oppiminen". Mä oon kyl hiukan jäljessä aikataulusta, kun eilen laiskotti, et ehkä mä meen parikyt sivuu viel eteenpäin tänään. Jos jaksan! Täällä sisällä on hei 30 astetta lämmintä, oli vaikee nukahtaa illalla ja nyt on melkeen hiki pelkästään kirjottaessa! Pyykit on kuivumassa ja vajaan tunnin päästä mä teen Kevinille ja mulle lounaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)