Sivut

15. kesäkuuta 2012

Lentoangst

Perjantai! Mulle sillä ei niin merkitystä ole, koska mun vapaat illat on keskiviikkoisin ja torstaisin, mutta silti, perjantai on perjantai, heh.

Yritin etsiä lentoa iskälle jja mun pikkuveljelle, mut se on vaikeeta. Tampereelta kone lentää vain Milanoon, ja sieltä pitäis ottaa eka bussi keskustaan ja keskustasta Riminiin. MUTTA Ryanairin lennot on halvimpia, 350 olis maksanu vaan yhteensä, ja kun iskä kävi matkapojilla ni siel sanottiin et halvimmat lennot yhteens 600 euroa. Että joo, on eroa. Äh, menee hermo. Kalliiks tulis reissu tulla kahdelta ihmiseltä tänne, kun tohon Tampereelta lähtevään lentoon tulee bussimaksut ja junamaksut lisäksi ja sit tohon Bolognaan tulevaan lentoon tulee vain junamatkat lisäks mikä on noin 20 euroa. Äh.... ksdcjoso....Ja sit viel hotelli ja ruoat. Voi voi, alle viikon reissuun aika paljon uppois rahaa ja vaivaa. Mua harmittaa. En mä haluu iskää pakottaa maksamaan ton vertaa vaan sen takia et mä saisin jonkun tutun muutamaks päiväks tänne...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)