Sivut

20. kesäkuuta 2012

HOTHOTHOT...

Täällä on niiin kuuma, mä en saanu yöllä unta kunnol ja äsken ku tulin suihkusta oli raikas olo, mut nyt alkaa hiki taas valuu, hei c'moon! Sitäpaitsi aurinkoki on pilvipeitteen takana, miten ihmees tääl voi olla näin kuuma...

Tää oli tälläne wondering why it is so hot -päivitys...

Mul ei oo tänään mitään erikoista ohjelmaa, mut mä voisin kertoa sellasesta italialaisesta "tempauksesta" nimeltä Notte rosa! Paljon löyty tietoa italiankielisitä sivuilta, mut mä bongasin myös yhden englanninkielisen, turisteille tarkotetun sivuston, josta löytyy enemmän tietoa siitä: http://www.riminiturismo.it/uWeb/main.php?elemId=109563&classId=59&PHPSESSID=ddce8f4910d21885fcfff025883c64aa&printfriendly=yes&lang_index=1



Tätä Notte rosaa vietetään heinäkuun ekana viikonloppuna 6-8.7, mä en itse asias oo ihan varma onks se varsinainen vaaleenpunanen yö sitten toi perjanta-lauantai, varmaankin (niinkun tossa julisteessa näkyy).
Mutta, mä odotan innolla, et mitä sieltä tulee:)
Teija kertoili mulle, että kaikki pukeutuu vaaleanpunaiseen, rannalta lähetetään ilotulitteita, kaikki juhlii yön yli, katuvaloissa on vaaleanpunaiset sellofaanit. Kaikki on siis vaaleanpunaista! Tolla sivustolla on hiukan enemmän infoa ohjelmasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)