Sivut

24. kesäkuuta 2012

Motivaatiotaulukko, laihduttaminen

Kiloklubin foorumilta bongasin vinkkipankista hyvän idean, joo ei mulla ole kuin alle 10 kiloa pudotettavana, mutta mukava tehdä tälläistä taulukkoa, ja matkakin tuntuu paljon lyhyemmältä.

Paino tällä hetkellä 83,5kg (BMI 27)
Välietapit:
82kg          -2kg reilu 20% kadonnut
79,5kg       50 % poissa 
77kg          Normaalipainossa taas!
75kg          Tavoitepaino, BMI 24,5, -9kg WAU!


Kun saavutan lukeman 75kg, lupaan, että olen tyytyväinen vaa'assa 
näkyvään numeroon, ja keskityn siihe, miten liikunnan avulla saan muokattua
peilissä näkyvää olentoa.
Tavoitteena edelleen, niin kuin viimeksi laihduttaessani, on saada vatsa litteämmäksi,
niin, että sen muoto korostuisi. Sivulta jenkkikset pienemmäksi, koska ainainen
ongelma on se, että kun laitan housut jalkaan, ne pullottavat rumasti sivuilta, yäk!
Sisäreides voisi kaventua pikkaisen. 
Koska liikuntamahdollisuudet täällä Italiassa on rajoitteiset, olen päättänyt
tehdä joka päivä pari sarjaa punnerruksia, muutaman sarjan vatsoja (vinot, rutistukset ja suorat)


Mua on motivoinut jonkin verran se, että kun jaksan laihduttaa, jo silloin kun pääsen Suomeen 8 viikon kuluttua, olen jo uusi ihminen. Parhaimmassa tapauksessa olen saanut suunnittelemani 5 kiloa jo pois, joka on aivan realistinen luku. Saan pidennykset päähäni ja toivon mukaan laitan myös tatuoinnin. Saan olla ylpeä itsestäni taas.
Lisäksi löysin kännykästäni pari vanhaa kuvaa viime lokakuulta, jolloin painoin reilu 73 kiloa, ja olin parhaimmassa kunnossa, body pump ja laihdutus oli tehnyt tehtävänsä, jenkkiksistä ei ollut häivähdystäkään ja jännittäessäni kroppaa, vatsalihaksetkin paistoi ylävatsasta, ja vatsan muoto muutenkin oli kadehdittava. No, siihen siis pyrin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)