Sivut

20. kesäkuuta 2012

Iltoja!

Ekaks täytyy huomauttaa, että mä löin pääsi tänään ikkunaan, ja sain punaisen kipeän viirun otsaani, ja toiseksi, mulla on kaks (toivottavasti vaan tavallisen hyttysen pistosta) reidessäjoiden halkaisijat on pari senttiä ja ne on kivasti koholla, kääk!

... Oikeastaan noiden kahden (järkyttävän) asian lisäksi mä halusin tulla ilmottamaan et laihdutus on lähtenyt mallikkaasti käyntiin! Kalorit kohdillaan, vaikka mä eilen kävinkin illan päätteeks hakemassa yhden zelaton tosta jätskibaarista. Tänään on itse asiassa kaloreita kasassa vasta liian vähän, 1100, kun täällä on niin hirveen kuuma, että ei kestäkään ajatella kuumaa ruokaa. Nyt mulla kyllä onkin yhtäkkiä nälkä, voisin ottaa kreikkalaista jogurttia ja paloitella omenan joukkoon, olis raikasta!
Käytiin Kevinin kanssa kirkolla potkimassa palloa ja siitä mulla on päällä vieläkin hiki... En varmasti mene toista kertaa suihkuun tänään.

Huomenna lähdetään aamupäivällä pariksi tunniks rantsulle ja sit illalla mä varmaan suuntaan johonkin kahvilaan kattelee Portugalin peliä, jännää! ... Lukeminen sen sijaan on jäänyt hiukan takaa-alalle... Mutkun tääl on niiin kuuma ja yöki tuli nukuttuu huonosti, on mun selitys. Haluaisin alottaa huomenna rannalla sen ruotsinkielisen kirjan, mut en mä usko et voin. Mun ruotsi on niin hakusessa vieläkin, et tarviin sanakirjan avuks enkä mä tiedä onko näillä. Eikä oo kivaa lukee kirjaa ku joka toinen sana on tuntematon, plääh!

...Ompas negatiivista tekstiä.
Ja äsken muistu mieleen ku teki mieli kiljuta ja huutaa kun kävelin kauppaan.
Ostoskeskukseen on vajaa kilometri, ja sinä aikana jokaikinen ällöttävä, vanha, läski,
himokas paaaskakasa ehti tuijottaa mua maailman tappiin asti rekka-autoistansa.
Oikeesti, ihan ku mä olisin joku näyttelyesine. Mä odotan kauhulla sitä hetkee ku
ne tulee tökkii mua ja koittaa oonks mä aito... Mä en tiä onks se nää blondit hiukset vai mikä,
mut se ei oo kivaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)