Sivut

2. kesäkuuta 2012

Nopeat kuulumiset

Täytyy kyllä sanoa, että mulla on vähän tylsää.
Mä olen sellanen höösääjä, aina pitäs olla jotain tekemistä, ja nyt kun ei oikeen oo,
on vähän että jaa mitäs sitä tekis...
Pojan äiti lähtee vähän vaille kuus, eli tunnin päästä töihin, en tiedä mitä me pojan
kans tehdään, voi olla et ruokaa mä teen jossain välissä, siinä on
sit mukavasti puuhaa:) ..Ja suihkussa pitää käydä, hyi olkoon, mikä löyhkä...
Jossei huomenna ole mitään erikoista, niin viimeistään sitte ylihuomenna, kun pääseen kiertelee biitsille
ja varmaan löhöilemään aurinkoon. Hiphei! Mä ehkä alan kyllä nauttimaan tästä olosta täällä, kun ei vaan
ajattele liikaa sitä rakasta siellä kotisuomessa, niin vältytään enemmiltä itkukohtauksilta ja saatan viettää todella mukavan kesän täällä:) Seuraavalla kerralla mä otan sit sen murmelin mukaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)