Sivut

13. kesäkuuta 2012

Vapaapäivä

Ciao! Tänään mulla on ollu vapaata, ja aamulla melkein heti heräämisen jälkeen
suuntasinkin rantsulle ottamaan aurinkoa ja kävelemään rantaviivaa pitkin. 
Mulla on taas jostain kumman syystä särkeny päätä ja se on vähän laskenu fiilistä, mut no, mitäs pienistä.
Viiden aikaan mä lähdin hakemaan jätskiä tosta viereisestä jäätelökahvilasta. Sieltä saa
äkyttömän hyvää jäätelöä. Tänään oli vuorossa jogurtti (taas) ja limoncella.
Oon kokeillu myös jogurttia cookiella ja kirsikalla kaks kertaa. Mm:)
Siitä kävelin suoraan ostarille, Befeneen, ja katselin Tanska-Portugal-ottelun, mikä onneksi
loppui Portugalin voittoon:) Matkalla mä kuvailin kauniita asioita, ja mua itteäni:D





Toisaalta mä haluaisin vielä tehdä jotain (puhuu J.P.Chanet viereisessä lasissa), mut
ongelma on, etten tiedä mitä. Mitä mä tekisin? Mä en halua lähtee yksin minnekkään, kun en tiedä mihin menisin ja mitä tekisin. Ei oo rahaakaan, kun Teija sano et maksaa vast kuun lopussa ku on alkukuusta aina tiukkaa vuokran takia. Vaikka se sano et saan pyytää ennakkoon jos on tarvis, mut mä en vaan kehtaa, mä oon niiin huono pyytään mitään, äh. Toivottavasti saan edes yhden ystävän, kenen kans viettää aikaa. Muuten tää kesä on vaan hukkaan heitetty:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)