Sivut

29. syyskuuta 2011

The better morning is here, or is it?

Olo jatkuu. Miten mä nukun? Illalla ei tule uni, aamuyöllä heräilen, aamulla heräsin väsyneenä ja niskat, hartiat ja selkä aivan jumissa. Yritin vähän pyöritellä käsiä ja venytellä ja otin aspirinin. Eihän se ole mikään lihasten rentouttajalääke, mut jos auttais päänsärkyyn... Luulen, että sain 7-8 tuntia unta, mikä on minulle normaalisti hyvä, ehkä se ei sitten ollut vain laadukasta. Toivon todellakin että tämä menee ohi.

Voisin yrittää piristää itseäni hyvällä musiikilla ja aamupalalla. Ennen kokeiden palautusta voisin käydä kotona, saa vähän raitista ilmaa. Innostus töihin on yllättävästi nollissa...

Ääh, en haluaisi olla näin negatiivinen! Ei ne positiiviset ajatukset tulekaan jos antaa negatiivisuuden vallata koko kropan ja mielen.
Kulta on ainakin ollut ihana, tukee ja lohduttaa mua. Olen todella kiitollinen, että eilen illallakin jaksoi kuunnella mun väsynyttä itkua.

Soitossa menee hyvänmielen biisit, joita olen blogiinkin linkitellyt, Sexy movimiento, Go Go Go Ale Ale Ale, How Do You Do, Lemon Tree.. Ehkä tämä päivä tästä vielä kirkastuu:)

Kuva: https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/8968/
Naturdiet-Mealbar-Karamelli
Aamupalaksi taidan väsäillä jotakin oikein kunnon annoksen, koska ruokaa saan vasta joskus yhden jälkeen ja hyvin nopeasti vedettynä ennen töitä, mikä tarkoittaa paria leipää kananmunalla luultavasti. Voisin ottaa mukaani Naturdietin proteiinipatukan ja nauttia sen autokoululla, niin pärjään sitten seitsemään. I like food!

Huomenna onkin jo perjantai, normi koulu alkaa. Onneksi huomiselle ei ole vielä mitää ihmeitä suunniteltuna. Jos on hyvä ilma, jonkun kivan kävelylenkin voisi käydä kaupungissa heittämässä, muuten rentoilua, jos onnistun siinä. Viikonloppu taitaakin oikeasti mennä perunamaalla, sunnuntain haluan ehtiä kyllä myös sinne pumppiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)