Sivut

17. syyskuuta 2011

Morning is here

Aurinko paistaa ja linnut laulaa? Kyllä. Ulkona näyttää olevan ihana ilma, joten odotan innolla sitä, että pääsen kävelemään raikkaaseen aurinkoiseen syysilmaan.

Rakastan syksyisiä vaahterapuita!
kuva http://www.toinenlinja.fi/fi/00319
Väsynyt nainen nukahti eilen yhdentoista aikaan kullan kainaloon. Kulti katsoi vielä Heroesia koneelta, minä sammahdin onnellisena siihen, parhaimpaan paikkaan maailmassa.

Mä olen täysin aamuihminen, tänäänkin heräsin kahdeksan aikaan ja heräilin hetken sängyssä, nousin ja tulin tekemään teetä ja istuskelemaan koneelle. Äsken väsäsin aamupalan, olen aivan mieltynyt näihin sekasotkuruokiin, joista edelliseen postaukseen laitoin ohjetta. Tänään sekotin kananmunaa, tonnikalaa, kurkkua, porkkanaa ja omenaa.

Yksi mun ja S:n "herkku" on vissyyn sekoitetut tiivisteet jäillä. Eilen kaupassa käydessä ostinkin hiilihapotettua lähdevettä ja vadelma Fun lighia.

Yksi ongelma, työnantajani unohti soittaa mulle eilen ja ilmoittaa, että millon menen töihin, ehkä voisin laittaa itseni kuntoon, ja valmistautua, jos se 11 aikaan soittaakin, että jos tulisin pariksi tunniksi töihin. Töiden jälkeen voisi jäädä hetkeksi kaupunkiin ja soittaa murunkin siihen mun kanssa kiertelemään. Ja huoh, historian lukua... Voisin ensiksi vaikka alleviivata pari viimeistä kappaletta, lukea 5 ensimmäistä, jonka jälkeen voisin tehdä ruokaa, istua koneella, tehdä jotain mukavaa, rentoutua, sitten lukea taas vaikka seuraavat 5 kappaletta jne. Itsekurilla saisin varmaan koko kirjan tai AINAKIN puolet tänään käytyä ajatuksella läpi. Tsemppiä minä!

Huomiseksi ei sitten olekaan mitään suunnitelmia kuin ruotsin ja
historian lukeminen, enkä niihinkään aio koko päivää käyttää, joten ehkä saan poikaystäväni kanssa
nauttia elämästä tekemällä jotain tai olla tekemättä mitään, olemalla yhdessä!
Kuva http://www.sisustustaulu.com/valokuvatapetti/valokuvatapetti.htm


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)