Sivut

18. syyskuuta 2011

Tällaista nyt

Mmh, mistäs sitä alottais. No, unohdin eilen mainita postauksessani, että jostain kumman syystä läppärin näyttö pimeni, ja nyt mulla ei ole enää konetta. Korjauskin todennäköisesti maksaa ihan hirveästi, että nyt en tiedä mitä olis kannattavaa tehdä. Läppäri ei ole mun oikeastaan, vaan V:n, mutta mun ja S:n käytössä ollut koko vuoden. Onhan tässä S:n pöytäkone, mutta mitäs mä teen sillon kun se esim. pelaa, tai mitä se tekee jos haluan datata? Ei toimi.


http://zubbe.suntuubi.com/?cat=5&img=6

Muutenkin aika huono olo, alaselkä- ja vatsa kipeinä, ja muuta pientä mukavaa, mikä kuuluu naisille kerran kuukaudessa. Kai mä selviän. Tässä hetken istuskelen koneella, teen aamupalan ja laitan itseni kuntoon, sen jälkeen onkin jo aika varmaan lähteä.
Ongelmia muuten on vielä yksi, sillä nyt kun ilmat kylmenevät, ihoni alkaa kuivua. Tällä hetkellä mulla ei ole kunnon rasvaa, ja  voi että sitä raapimista. Tämä asia on hoidettavien asioiden listalla number 1, huomenna siis kauppaan ostamaan rasvaa! Ja täytyy mun ruokaakin käydä ainakin itselleni ostamassa, alkaa kaappi olla tyhjä mun ruoista, koska viimeksi keskiviikkona ostin ruokaa itselleni, ja perjantaina päätin, että pärjään näillä hyvin viikonlopun yli, mikä osoittautuikin oikeaksi ratkaisuksi. Kiitos äidille, joka laittoi eilen ruokarahaa ensi viikkoa varten 30 euroa tililleni.

Iloista mieltä minulle ainakin tuo myös hyvä sää!

Kuva: http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=blog&news_id=589





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, kritiikkiä tai positiivista palautetta? Kommentoithan myös ihan muuten vaan:)